«Όχι νέα μέτρα» αλλα… περικοπές-σοκ σε συντάξεις και επιδόματα
Αγώνας Κρήτης
Τελικά οι συνήθεις ύποπτοι, δηλαδή οι συνταξιούχοι και οι δικαιούχοι κοινωνικών επιδομάτων, θα πληρώσουν τη… νύφη της προσαρμογής της επόμενης διετίας, καθώς ενώ όλοι περίμεναν ο … πέλεκυς να πέσει στο Δημόσιο, αποφασίστηκε και επισήμως να πέσει το βάρος στις πλάτες του υπουργείου Εργασίας. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι σχεδόν το 50% των 11,5 δισ ευρώ θα εξασφαλιστεί από μειώσεις συντάξεων και επιδομάτων!Την ίδια ώρα παραμένει πάντα στο τραπέζι και η πρόταση του ΚΕΠΕ για ετήσιο πλαφόν στις δαπάνες ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, παρά το ότι δεν συζητήθηκε επισήμως στη συνάντηση του Αντώνη Σαμαρά με τον Ανδρέα Λυκουρέντζο.
Από εκεί και πέρα, οι περικοπές στο Δημόσιο θα αγγίξουν- όπως όλα δείχνουν- κυρίως τους εργαζόμενους στις ΔΕΚΟ, οι οποίοι θα υποχρεωθούν να «προσγειωθούν» στις αποδοχές των συναδέλφων τους στο στενό δημόσιο τομέα, κάτι που σημαίνει πολύ απλά ότι επιδόματα και μισθολογικές προαγωγές θα γίνουν λίαν συντόμως… ιστορία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.